Klantenservice

Hey! Waar kunnen we je mee helpen?

Meest gestelde vragen

Wie is Lionstyle?
Dat is een leuk verhaal. We delen het graag met je en je kunt het lezen op de pagina Ons Verhaal. Aangenaam!
Waar is mijn verzending?
Wanneer jouw pakket wordt verzonden ontvang je een mailtje met een track & trace code. Met deze track & trace code of via de pagina Bestelling volgen kun je jouw bestelling op de voet volgen! Kom je er niet uit en duurt de levering te lang? Stel je vraag dan via ons contactformulier, dan zoeken wij het verder uit.
Ik wil iets retourneren
Binnen 30 dagen na je aankoop retourneer je jouw product(en) helemaal gratis.
Mijn bestelling is niet compleet
Het kan zijn dat er meerdere pakketten onderweg zijn. Bekijk dus eerst of er nog een pakketje onderweg is door in te loggen op de pagina Bestelling volgen, waar je de status van jouw bestellingen kunt volgen. Vind je daar niet het antwoord? Stel je vraag dan via ons contactformulier
Ik heb een beschadigd product
Is jouw pakket kapot of beschadigd geraakt bij verzending, of valt het defect binnen de garantietermijn? Vul dan jouw aanvraag in via het contactformulier.
Ik heb een service vraag
Voor al je servicevragen kun je het beste contact opnemen via het contactformulier. Daarmee komt jouw vraag direct bij de juiste service expert terecht. Krijg je het snelste het allerbeste antwoord!
Wat zijn de openingstijden van Lionstyle
Onze webshop is 24/7 bereikbaar en je kan op ieder moment een bestelling plaatsen. Onze klantenservice is het best bereikbaar op werkdagen tussen 08:00 – 17:00 uur.
De waardering van www.lionstyle.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 4 reviews.